06-08-2019 Outage BIT datacentrum Ede [UPDATE]
Op dit moment ervaren wij een probleem met onze infrastructuur in het datacenter in Ede. Wij hebben contact opgenomen met onze hosting provider.
[Update] 07-08-2019 15:34: BIT heeft een RFO gepubliceerd, welke te vinden is op: https://www.bit.nl/uploads/images/PDF-Files/Rapport-netwerk-20190806-164028.pdf
[Update] 06-08-2019 18:19: Problemen in het datacenter BIT zijn opgelost. Een volledige beschrijving kun je vinden op de status pagina van Bit.
Meer informatie hierover vind u op de status pagina van BIT:https://www.bit.org/status/
Heb je vragen, neem dan contact op met support@site4u.nl of bel naar 085 – 30 30 999.
___________________________________________________________________________
Currently, we are experiencing an issue with our infrastructure in our datacenter in Ede. We are in contact with our hosting provider.
[Update] 07-08-2019 15:34: BIT published an RFO for yesterdays outage: https://www.bit.nl/uploads/images/PDF-Files/Rapport-netwerk-20190806-164028.pdf
[Update] 6:18 PM: Outage in the datacenter BIT is resolved. A full explanation can be found on the status below.
More information with regard to this outage can be found on their status page: https://www.bit.org/status/
If you have questions, please contact support@site4u.nl or call +31 – 85 – 30 30 999.