06-08-2019 Outage BIT datacentrum Ede [UPDATE]

Op dit moment ervaren wij een probleem met onze infrastructuur in het datacenter in Ede. Wij hebben contact opgenomen met onze hosting provider.

[Update] 07-08-2019 15:34: BIT heeft een RFO gepubliceerd, welke te vinden is op: https://www.bit.nl/uploads/images/PDF-Files/Rapport-netwerk-20190806-164028.pdf

[Update] 06-08-2019 18:19: Problemen in het datacenter BIT zijn opgelost. Een volledige beschrijving kun je vinden op de status pagina van Bit.

Meer informatie hierover vind u op de status pagina van BIT:https://www.bit.org/status/

Heb je vragen, neem dan contact op met support@site4u.nl of bel naar 085 – 30 30 999.

___________________________________________________________________________

Currently, we are experiencing an issue with our infrastructure in our datacenter in Ede. We are in contact with our hosting provider.

[Update] 07-08-2019 15:34: BIT published an RFO for yesterdays outage: https://www.bit.nl/uploads/images/PDF-Files/Rapport-netwerk-20190806-164028.pdf

[Update] 6:18 PM: Outage in the datacenter BIT is resolved. A full explanation can be found on the status below.

More information with regard to this outage can be found on their status page: https://www.bit.org/status/

If you have questions, please contact support@site4u.nl or call +3185 – 30 30 999.