06/10/2022 Storing Business Shared Hosting / Malfunction Business Shared Hosting
Na het installeren van de maandelijkse Linux updates op de Business Shared Hosting server is een kritieke fout opgetreden in de CloudLinux configuratie. Wij hebben geprobeerd dit te herstellen, maar dat is tot op heden niet gelukt. Wij moeten helaas tot morgen (07/10/2022) wachten op support van de leverancier. Wij hopen zo spoedig mogelijk een oplossing te hebben.
Update: Helaas is de storing nog niet helemaal opgelost.
Er is een backup teruggeplaatst waardoor de url’s wel weer beschikbaar zijn sinds 09:00.
Er wordt nog verder onderzocht hoeveel dataverlies er op is getreden.
Update: Het Business Shared Hosting platform draait weer naar behoren. Er zijn geen meldingen binnengekomen van dataverlies.
In de toekomst zal er voortaan vooraf aan het update proces een snapshot gemaakt worden.
Heb je vragen, neem dan contact op met support@site4u.nl
of bel naar 085 – 30 30 999.
After installing the monthly Linux updates on the Business Shared Hosting server a critical error has occured. We have tried to fix the errors, but were unable to until now. Unfortunately, we have to wait until tomorrow (07/10/2022) for support of our supplier. We hope to have resolved this situation as soon as possible.
Update: Unfortunately, the problem has not yet been completely resolved.
A backup has been restored so that the URLs are available again since 09:00.
It is still being investigated how much data loss has occurred.
Update: The Business Shared Hosting platform is running properly again. There have been no reports of data loss.
In the future, a snapshot will be made prior to the update process.
If you have questions, please contact support@site4u.nl
or call +31-85 – 30 30 999.